Terapia manualna FDM

Fascial Distortion Model jest to terapia manualna, której koncepcja opiera się na pracy z tkanką łączną – powięzią. Nasuwa się pytanie „czym jest powięź?”, odpowiedź jest prosta – wszystkim. Metoda ta ,co do zasady bolesna opiera się na pracy z tkanką łączną i obecnie jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w zwalczaniu dolegliwości bólowych. Stworzona od podstaw przez amerykańskiego osteopatę i lekarza ratunkowego Stephena Typaldosa, stawia pacjenta w roli diagnosty, który przez określoną gestykulację, mimikę oraz opis swojego przypadku pozwala na określenie dokładnej lokalizacji swojego problemu. Koncepcja zakłada występowanie 6 dystorsji – odkształceń powięziowych – w rejonie tkanki łącznej, które zaburzając pracę organizmu znacząco wpływają na pojawienie się dolegliwości bólowych, ograniczenie zakresu ruchu, czy też predysponują do powstawania kolejnych urazów. FDM sprawdza się u większości pacjentów, zarówno ortopedycznych, sportowców, jak i pacjentów neurologicznych. Terapia zajmuje się takimi schorzeniami jak: skręcenia i zwichnięcia, ostre stany urazowe, zamrożony bark, kolano skoczka, Osgood-Schlatter, bóle kręgosłupa i innych stawów, ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego, łokieć tenisisty i golfisty, stany pooperacyjne, zespół niespokojnych nóg i dużo więcej… W myśl odkrywcy metody Stephena Typaldosa „Mięśnie nie mają znaczenia – myśl powięziowo”

• 45-60 MIN. - 100 ZŁ